2013-07-30

Наші враження від екскурсії у Природничий музей

 В природничому музеї було дуже цікаво. Нам розказали про село Старуня, тому що там була чорна нафта і вічний вогонь.

 В цьому музеї було багато експонатів. І там були  внутрішні органи мамонта. В другій залі були неживі тварини: вовк, орел, ведмідь і так далі.

Саме більше мене вразила хата з кісток і шкур лисиці.. А також вічний вогонь з різними видами нафти. Нам розказували, що навіть деякі види нафти вживали коли болів живіт.Цей музей мені дуже сподобався, і я хотіла б прийти сюди знову.
Діана ЛЕМБАК.


Ми ходили у Природничий музей. Мені було дуже цікаво, хоча я відвідала його уже вдруге. Нам розповіли багато цікавого про різноманітні експонати: сіль у кубиках, нафта чорна, вічний вогонь, скелет мамонта, опудала тварин, які розмістилися в другій кімнаті музею. Це були кіт, борсук, ведмідь, олень... А ще було житло людей Льодовикового періоду, виготовлене зі шкур убитих тварин і кісток мамонта.


Мені дуже сподобалося. На завершення екскурсії нас запросили у музей ще восени, коли відкриється нова експозиція. Хочу прийти сюди ще восени.
Вероніка КУЦ.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий