2013-07-11

Галявина Детективів

                                                             
 Цього літа я вперше прийшла в Обласну дитячу бібліотеку. Про неї мені розповіла моя подруга Софія Довганич. Моїм враженням не було меж! Я взяла книжки і, прочитавши їх, на другий день повернула їх. Того дня учасники літньої програми мандрували на Галявину юних детективів. Ми пішли на майданчик, де провели вікторину за найвідомішими книгами авторів детективів.
 Кожен, хто відповідав правильно на питання,отримував житончик. Ми всі активно працювали та отримували кусочок картинки. Кусочки картинки були необхідні дня головного подарунка. Коли всі здавали книжки отримували ромашки  які потрібно збирати.
 Я отримала багато задоволення від побаченого!
Наталя ВАВРИНКЕВИЧ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий